آوای چکاد

آوای چکاد شرح غمی شیرین است . جوهره اش سراسر لطافت است و حرکت .

آوای چکاد

آوای چکاد شرح غمی شیرین است . جوهره اش سراسر لطافت است و حرکت .

گناه من این بود

سلام 

 

  گناه من دلدادگی بود 

و گناه تو دلبری 

  گناه من عشق به خوبی بود  

و گناه تو خوبی

  گناه من ناتوانی در فراموشی بود 

و گناه تو به یاد ماندن 

   گناه من بردن نام تو در سجده بود  

و گناه تو نام زیبایت 

  گناه من گناه بود 

و گناه تو بی گناهی

نظرات 3 + ارسال نظر
گیس گلابتون دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ب.ظ http://kaskiat.blogsky.com

یعنی اینا همش گناهه؟!!

اینا گناه نیست .
سراسر قصوره .

گیس گلابتون سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ http://kaskiat.blogsky.com/

ولی قابل بخششه!

صد درصد ...

سرگشته یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ

مرا بدان سو بر،به صخره برتر من رسان، که جدا مانده ام
به سرچشمه ناب هایم بردی
نگین آرامش گم کردم و گریه سر دادم

هیچی ندارم بگم .
شاعر میگه :
سر به زیر و ساکت و بی دست و پا می رفت دل
یک نظر روی تو را دید و حواسش پرت شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد